Zeynepppp34 Kızllar kontrole gelmiştim doktor sıvı azalmış dedi hemen iğne ve serum verdi perşembe günü yani 6 gün sonra doğuma alalım dedi çok korkuyor ve tedirginim 😔😔
rumisam Zeynepppp34 amniyon sıvısı mi azalan bol bol havuç tüketin suyunu kendisini faydasını gördüm ben
Zeynepppp34 Sevgikelebegi777 merhabalar 10 aralıkta doğum yaptım sezeryan ile bebeğimde bende çok iyiyiz çok şükür bi sıkıntı yok