Elffsrht Evet emziriyorum 11 aylık oglum. Her muayene eden doktor memeden kesmememi söylüyor kistleri artirirmis emzirmek. Ama ben kiyamam ciddi bir durum olmadıgi surece neden keseyim anlamadım. Benimkiler kitle disi lezyon olarak geciyor raporda umarim iyi cikarlar. Sizin adiniza sevindim. Brads 3 kayinvalidem de var, iyi huylu yilda bir kontrole gidiyor yillardir korkmayin. Önce 6 ayda bir cagiriyorlardi buyume olmayinca yilda 1 e dustu kontrolleri