Begum48 Beşinci haftadayım son iki haftadır çok şişkinliğim var bir haftadır gebe olduğumu biliyorum normal mi her gün dışkılamam değişiyor bir gün kabız bir gün ishal bunlar normal miiii???
newmommmyy2 Begum48 evet bendede ilk haftalar öyleydi gün içinde bile değişiyordu sabah ishal akşam kabız olduğum bile oldu hatta bir sorun yaşamadım ben normaldir herhalde
Baby_B Begum48 siskinlik normal Daha cok yeni,basindasin canim hormonal degisiklikler ishal kabiz yapar normal
Ebrugunesss Begum48 evet o haftalarda bende de çok fazla şişkinlik vardı gerçi şu an da azalmış sayılmaz 8+2 bazen ishal bazen kabız bende neden oluyor bilmiyorum