Happy Bende 28 haftadayım çok fazla mide yanması yaşıyordum en son kontrolümde gaviskon şurup yaZdı dr yanma başlayınca içiyorum hemencik kesiyor
Bejna Snamp soğuk süt çok iyi geliyo. Ben gaviskon içerdim hep şimdi yatmadan soğuk süt içiyorum çünkü geceleri çok yanıyo midem, hem uyumaya yardımcı oluyo, hem bebeğe çok faydalı hemde mide yangınına birebir. Tek taşla 3 kuş misali👍🏻
Birdals2012 gah pulcet diye bi tablet arkadsim druna dnis bnde yanmadan geberiodum bick hic bise kar etmiodu duo reniie gaviscon hepsi ylndi bu ilac aninda yok etti
Heather Snamp hiç birşey yiyemiyorum ben başka türlü bebek hepten besinsiz kalıyor. İnşallah çare olur size de🤲🏻
minnakmina Snamp canım ben şuan 31 haftalık hamileyim çok sükür hiç yanmam olmadı yemekten sonra dik durmaya ve hareket etmeye çalışıyorum çok yaglı yemekler yemiyorum bunlar iyi geliyor gibi
Snamp Heather su ile içince kayıp gidiyo benim yutmakta sıkıntım yok ama şunu farkettim içince midemin yanmasindan uyuyamiyorum