Merhaba kızlar üçüncü gebeliğim 2 gundur lekelenmem vardı bugun kontrole gittim ve suni sancı alarak yatış yapmayı kabul ettim. 2 santim açıklığım vardı (önceki dogumdan kalma)
11bucukta suni sancıyı vermeye başladılar, fakat ben 12.30-1de hissetmeye başladım.
Diğer iki dogumumda suni alarak oldu ve ikiside 7 saat sürmüştü yine 7 saat sürer diye düşünüyordum ben.. Artık saat 2de suyumu patlattılar ve bebeğin başını aşağı yerleştirdiler elleri ile yukardaymış daha baya acı duydum o anlarda..5 santim olmuştum. Suyum patlayınca ağrılara dayanamaz oldum 2bucukta ebeler çok sancın var doguracak gibi duruyosun bakalım dediler, ama ben bukadar kısa sürede bukadar hızlı, ilerlemeyecegini düşündüğüm için bakmayın artık nolur diye yalvardım baktılar ve 8 santim dediler ben şok oldum.. Hemen çatala aldılar ben panik yaptım inanamadım güzel ıkınamadım başta 4üncü ıkınmamda oğlum doğdu. Ebeler karnımdan bastırıp destek vermek zorunda kaldılar ama doğunca herşey bitti. Pamuk oğlum yanımda şuan şükür sıkıntı olmadı 3kilo 50cm doğdu. ❤Herkese kolay doğumlar diliyorum hanımlar🥰 ben üç çocuklu hayatıma hoşgeldim🤣 maraton başliyor 🥰