elasevgi Hanımlar selam 29 haftalık hamileyim bugün açlık ve tokluk kan şekeri verdim açlık da sorun yok ama tokluk kan şekerim 142buçuk çıktı ve olması gereken aralık da 110-140. Doktor da birdahaki ay yine bakalım takip edelim dedi başına gelen var mı
Cihangir09 elasevgi bir dahaki ay geç olabilir aslında mesela bir hafta boyunca sürekli ölçmek gerekir çünkü referans üstü çıkmış bugün 142 çıktı belki yarın 150 160 çıkabilir takip etmek gerekir