Mesalerem Rize de doğum yapmayı düşünüyorum.araştırma hastanesine gittim. Doktorun odasındaki yoğunluk beni rahatsız etti. Hangisi doktor anlayamadım taki ultrasona geçene kadar. Özel ya da devlet hastane doktor önerisi yapacak ola kimse var mı?
can_su Mesalerem Özelde Beril Gürlek var çok iyi bir hekim doğumu Şar hastanesinde yaptırıyor. Doğumu Beril hocayla yapacaksınız eğer hem hastaneye hemde Beril hocaya ücret ödüyorsunuz. Ama alanında çok iyi bir hekim hem guleryuzu hem bilgisi.
Srp53 Mesalerem Beril Gürlek takipliyim biraz tuzlu bi hekim ama iyidir hoştur mükemmeldir. Şar hastanesinde Alperen beyi de tavsiye edebilirim. Devlet hastanesinde Selma hanım ve filiz hanım için de olumlu yorumlar duydum.
Mesalerem can_su bende beril hanımı çok duyuyorum. Şar küçük bir hastane olduğu için beni düşündürüyordu ama düşünücem
Mesalerem Srp53 takriben bir miktar söylemeniz mümkün mü doğum ücreti için. Bir de acaba altı aydan sonra hasta kabul ediyor mu
Srp53 Mesalerem kabul eder şu an hastane ve kendisi totalde 40 bin küsür diye biliyorum ocakta zam gelir ne kadar olur bilemem. Benim de şubat gibi doğum muhtemelen bi 60a yakın olur diye düşünüyorum.
Oznur0808 Şar alperen bey . Bende kendisi ile doğuracağım nasipse 13 aralıkta . Fiyat olarak şuan da en uygun özel hastanenin kendi doktoru olduğu için.