Tulay42_ Kızlar iyi akşamlar 31 haftalığım normalde ara ara oluyordu bugun nst ye baglandim sancı felan çıkmadı karnımda sürekli bir sertleşme var biraz yumuşuyor ayaga kalkinca yada oturunca sertleşiyor karnım yaşayan varmı bu durumu
Gkc123 Tulay42_ ben de 35 haftalık olduk ilk defa bu kadar çok karnım sertleşiyor bir yere yığılmalar oluyor karnım da açıyor öyle olunca yazdım da yanıt alamadım
SMB Ben de 31 olmak üzereyim Bu hafta karnım acayip sertleşti ayağa kalkınca çok kötü oluyorum Ayakta duramıyorum nerdeyse sanki karnım beni aşagı çekiyor
Tulay42_ SMB aynen senin anlatdigin gibi karnım düsmüş gibi hissediyorum ve nefes alamiyorum gibi oluyor sertlikden kaynakli benimde bu hafta hatta bugun oldu ama agrim vs yok
Tulay42_ ideemirel hiçbi iş yapmıyprum dinleniyorum ama yatdigim yerden doğrulunca 1 2 dakika boyunca sanki boyle nasil desem bildigin taş oturmuş gibi oluyor karnıma bide o sertleşmeden kaynaklimi bilmiyorum bugun baya haraketli
Bahar_123 Tulay42_ daha haftan erken doktor magnezyumda verdiyse kullan mutlaka kasılmalara fayda eder
hilalasc İleriki haftalarda daha da artacak maalesef 🥹 doktorum normal bişey olduğunu söyledi bazıları magnezyum veriyormuş bana gerek duymadı ama anormal bir durum değil gebeliğin getirdiği normal bir durum olduğunu bilin 🌸
Tulay42_ hilalasc magnezyum banada verdi dokdorum ama kullanmiyordum kullaniyim belki biraz olsun hafifler diye düşünüyorum çok teşekkür ederim kuzum güzel düşüncen için🌸
CeylanAk Sertleşmeleri hafife almayın lütfen bende geçen hafta nst girdim sancım cıktı sertleşmem cok fazlaydı serum yedim öyle rahatladımki normal olmadığını serum yiyince anladım doktora kesinlikle gidin uzun süren kasılmalarınız varsa
Mutluluukkk_ Tulay42_ bende 33 haftalığım 2 gündür bende de vardı nst bağladılar sancı ve kasılma çıktı erken doğuma karşı ciğer geliştirici yaptılar ve şuan serum taktılar
2cocukluana_ Tulay42_ ben 27 haftaligim canım benim bile çok fazla oluyo taş gibi oluyor canımı yakiyo gerilme hareketi mi yapıyor bebiş anlamadım ki
CeylanAk 2cocukluana_ karnının tamamı sertse bu kasılma oluyor benim karnım taş gibiydi ama belirli yerde toplanma oluyorsa bu bebek dedi doktorum yediğim serum sancı durdurması için serum bağlatıcam dedi doktor o serum cok iyi geldş ama sürekli dinlenme halindeyim magnezyumj günde ikiye cıkardı şimdi daha iyiyim
Tulay42_ 2cocukluana_ olabilir kuzum dokdoruna bi danış istersen bana bebek büyüyir yeri dar geliyor o sertleşmeye ağrı eşlik etmesse korkma demisdi