Hryedz Aslanmom1 sankı bu yazıyı ben yazmıs gıbıyım 36+1 deyım gece agrıdan uykudan uyanıp duruyorum wc derdım zaten hıc bıtmıyor bebek olması gerekenden asagıda ve cok baskı kuruyor nefes almakta zorlanıyorum artık 38 ı gorsem ahhh
Gamzecabuk Aslanmom1 bende 36+3 oldum seninle aynı şeyleri yaşıyoruz nst ye girdim ama sancı çıkmıyor korkmana gerek yok bence 38. Haftada çatı muayenesi yapacak doktorum bakalım açılmam varsa normal doğum istiyorum
sacmalamakizim Aslanmom1 Geçer canım son dönemler olduğu için, vücut ödem topluyor ister istemez bu tür şeyler oluyor. 😊 Benim ilk gebeliğimde ödemim daha kötüydü, parmaklarımı açamıyordum kilitleniyordu.
Hryedz Aslanmom1 sinir oluyorum resmen cok sık geliyor ama benım 1. Boyle degıldı ya ıc karnıma genıs demıslerdı baskı mı azdı bunda asagıda dıye mı boyle hıc bılmıyorum
Patatess _gulsum Hayır henüz doğum yöntemi için net bir şey konuşmadık. Bebeğin kafası önden gidiyor diye doktorum biraz gözlemlemek istedi. Kanala giremeyebilirmiş. Sanırım ona göre verecek. 10 gün sonra konuşacağız. Sizin belli mi?
_gulsum Patatess sezeryan olursam 9una gün verdi ama ben dedim herhangi bir sorun yoksa normal istiyorum çarşamba kontrole gitcem o zaman net belli olur diye düşünüyorum. Bakalım hangisi hayırlısıysa
hakinh Aslanmom1 erken doğumu hiç dusunmemeye çalışıyorum bende 34.haftada 2700du kilosu doktor önden gidiyor demişti. O yüzden erken dogururmuyum endişesi oluyor bazen 🥲 gün aşırı ağlıyorum sebepsiz. Ellerimin eklemleri çok ağrıyor. 🥲 Ağırlaştığım için iş yapmak istemiyorum. Bunu düşünüp yine agliyorum. 🥲Perşembe ya da cuma.gunu doğumu konuşacağız artık.