yeni_anne2 Kızlarrr ufo ısıtıcı kulanımı mevcut olucak kalüferler eski ıstıtmıyorr nemlendirici almam lazım mıı sizce odaya bebekk ićinn
Mnelkk yeni_anne2 ufo kullanmasan bile bence gerekli nemlendirici. Gerçi bizim evi çok kuru gece boğazda yanma tıkanma oluyor kuruluktan en başından beri nemlendirici kullanıyorum. Sizdede aynı şikayetler varsa alabilirsiniz xiaomi nemlendiricisi gayet kullanışlı
Tgb46 Hava buhar makinası çok iyi birşey değilmiş öyle duymuştum odaya bebeğe yakın nemli havlu bırakırsanız daha sağlıklı olacaktır