Efnaninannesi7 Benim nişanım sabah öğlen ve akşam geldi 40+5 deyim sancım yok ama doktora gitmelimiyim
can_su Efnaninannesi7 Doktorunuza haber verin bence. Benim nişanım geldi ve direkt doktora gittiğimde açılmam olduğunu öğrendim. Sağlıkla kavuşun inşallah 💐😇
Efnaninannesi7 can_su teşekkür ederim inşallah açılmayi siz hissettinizmi peki gidip suni sancı vermesinden korkuyorum veya sezeryan
can_su Efnaninannesi7 Yok hiç hissetmedim. Benim tek şansım nişan geldiği gün aslında doktor kontrolüm vardı nişanı gördüğüm gibi randevu saatini beklemeden gittim doktora. Siz 40. Haftadasiniz haber verseniz iyi olur tabi. Allah kolaylastirsin duaciyim size😇💐
Dilekveuzum Nişan geldiğini nasıl anlıyorsunuz acaba, bende 36. haftayı tamamladım bugün ona göre hazırlıklı olayım
Efnaninannesi7 can_su çok teşekkür ederim korkuyorum heyecan karmaşık durum içindeyim 40+5 yatış verirler gibime geliyor birde 🥺
can_su Efnaninannesi7 Her anne o korkuyu yaşıyor inanın ama sonunda sağlıkla kucaginiza aldığınız anı hayal edin ve o an herseyi unutacaksınız tüm korkularınızı 😇 Gönlünüze göre versin Rabbım 😇💐
1Ali Bence hastaneye hemen gitme, gece 1.20de nişanım geldi sancım 6da başladı 9ds kanamam başlayınca hastaneye gittim bu arada saat 10oldu. 5cm açılma vardı. 12de yatışımı yaptırdım 15.15te doğurdum. Çekebildiğin kadar hastaneden uzak çek sancını
Efnaninannesi7 can_su inşallah sağlıkla gelsin sağlıklı olalimda o yeter eşim gidelim diye başımı yedi gidicem bende 🥺😍