nurcakir58 bak benim benegin suyu bitmiş 33 haftada bana baska dr demişti ilk oldugu için o doktora inanmadım ve kendi doktoruma gittim o an o öylr bşse demedi ve 2 hafta sorma 35 olmustum ama bebekte tuhaflık vardı ve gittiğimde hic mi hiç suyu yoktu doktor yine bekliyelim dedi pazartesi alırız dedi persembe gitmistim cuma sabahı tekrar gittim hareketlerini hissetmiyodum ve hemen sezeryana alındım velhasıl dua et kuzum tek caremiz dua aldırma onun nasibinde ölmek varsa karnındada ölür bizler sana dua ediyoruz cok zor ama rabbim size yardım edicek 💓