ssevilmommy Kızlar hem oglumla kavuştugum için çok heycanlıyım, hemde bir okadar korkuyorum. Dertleşelimmi🥹
Minikprensinannesiiiii ssevilmommy çarşamba günü bende 2. Sezeryanı oldum 36 haftalık erken doğdu oğlum ilk sezeryan dikişi incelmiş sancım vardı doktor riske atmamak için aldı erken çok şükür bir sıkıntımız yok sadece ağrılar oluyor inşallah oda en yakın zamanda geçer
ZeynepDuru17 ssevilmommy sağlıkla sıhhatle gelsin inşallah dün gibi üçüncü sezeryan oldum hatırlıyorum 🥹
ssevilmommy Rbdrmx belden uyuşmalı olmuştum gayet güzel geçmişti. Şuandada öyle düşünüyorum inşallah sıkıntı çıkmaz🥹♥️
Eliffyamann ssevilmommy hiç bisey olmaz merak etme iki gun sonra kendi işini görüyor olucaksın merak etme🌸
Eliffyamann ssevilmommy sen kac haftalik doğuma giriyorsun kuzum, son haftalar sezeryan yerinde gerilme acıma cok oluyormus diyorlar dogru mu
ssevilmommy Eliffyamann ben 38+2 devamlı olan bir acı yok bacım, arada bir sanki kesik atılıyor gibi bir acı oluyor dinlenince geçiyor zaten♥️🙏
GizemCY ZeynepDuru17 Bende 21 haftalık hamileyim 2. Sezeryan olucam ama hergun arada yüreğim kalkiyo oğlumu nasil bırakıp sezeryana giricem diye duygulanıyorum bide panik oluyorum inşallah fenalasmam Sezeryan sırasında ilkinde öyle paniklik bisey yaşamamıştım ama
ZeynepDuru17 GizemCY sakin olun tamamen bırakıp gitmiyorsunuz ki bebeğiniz için gidiyorsunuz çıkınca oglunuza da kavuşursunuz inşallah öyle düşünmeyin Allah yardımcınız olsun sakin olun