Serya3 sefikaaaaa yaa benim pzt. 11 daha bat 28i beklesem mi ama hiçbir belirtim.yok sadece hep gazım var usutuyorum galiba 😂🤗
_Feslegennn__34 sefikaaaaa adet bıgun gecikti test yaptım 5.41 çıkmıştı yükselir diye bekledım ama kimyasal olup düştü
Betsin deniz00123 özel olmasa kızlad hangi sebeplerden aşılama oldunuz🥹 bende yarın tam 2 hafta olcak olalı eşimde ileri sperm hareketliliği yok yerinde hareketli böyle olup aşılaması tutan oldu mu hiç🥹