bebekddsk merak etmeyin direk almazlar zaten doktor süre tanıyor bir hafta ya da birkaç gün sonra çağırıyorlar, hayır hiç korkulcak bişey değil 15 dk falan sürüyor, zaten uyutuyolar bişey anlamıyorsun ,çıktığın gibi günlük yaşamına devam ediliyor,sadece hafif regl ağrısı gibi ağrılar yaşadım 15 gün kadar da lekelenme gibi kanamalar oldu ,umarım bunlarla uğraşmazsın ve hayırlısı ile bebeğini kucağına nasip eder allahım