ilayda_sen Kızlar bugün kontrolüm vardı 38. Haftadayım 2970 ölçüldü bebeğimin kilosu bana az geldi boyu uzunmuş 50 cm dedi boya vermiş kiloyu ama yine de tedirgin oldum sizde durumlar ne bebek kiloları
aaydingulsahhh ilayda_sen 4 aralığa da 38+4 e sezaryen günü verdi bende düşündüm ki hadi kilo neyse de benim diğer ikisi 50 51 cm doğdu diyorum boyu iki hafta da ne kadar uzayabilir ki
bebegiim1 tatlibebegim_ son aylarda alınıyor kilo birden değil mi 30 ların başında 26 27. Haftalarda kaç kiloydu acaba
SSenaaa ilayda_sen maşallah çok iyi bnce daha ne olsun önemli olan sağlığı benim oğlum 39+1 de 2635 gr doğmuştu sağlıkla gelsin ınsalah
Makbule_ ilayda_sen kilosu iyi bence benim oğlum 37 haftada 2700 gram kızım 39.haftada 2400 doğduğu için bana çok iyi geliyor
cananbarankocak ilayda_sen 37+3 perşembe günü banada 3.250 dedi ama 100 200 gr fazla da çıkabiliyormuş bence sizin de normal
Bebekveben İlk kizim 35+6 da doğdu 2246 gramdı 48 cm doğdu Bu kızım şuan 37+1 3300 gram 52 cm her gebelik farklı ikiside kız ikisini de ben besledim ben doguracagim ama tamamen farklılar kıyaslama yapmamak lazım
Zezezeynep ilayda_sen bence yanlış ölçüyorlar 34 haftalıkken 2250 civarı dedikleri çocuğa 37 de 3400 dediler bu da imkansız neredeyse muhtemelen yanlış ölçtüler pazartesi kendi doktoruma kontrolüm var büyük ihtimalle 3 kilo civarı ya çıkar ya çıkmaz ilayda_sen
Bebekveben Ayse3478 girmedi canım solunumu güzeldi sadece sarılık oldu 40 gün sürdü tam sarılık o zorladı bizi
chaos ilayda_sen Benim kızımıda 38 haftalıkken tam 3kg ölçmüşlerdi ama 40 haftalıkken 4460 Gr doğmuştu
Sebur ilayda_sen ben geçen hafta gittiğimde tam 37.haftada 3.350 idi kilosu. Bugün de kontrolüm var bakalım daha da almıştır kilo benim bebiş 😄