Merhabalar. 12. Haftanın içerisindeyim ikinci hamileliğim. En başından beri geçmeyen karın ağrım var böyle adet olacakmışım gibi. Bu ağrılar için doktorum günde 3 kere duphaston verdi . Düzenli içiyorum. Bu arada 3 kere idrar yolu enfeksiyonu oldum onun için de ilaç kullandım. En son ikili test için gittim 4 gün önce hiçbir sorun yok. Rahim genişlediği için ağrın oluyordur artık dedi. Ama beni çok rahatsız ediyor sürekli tuvalete gidip bakma gereği duyuyorum kanama vs var mı diye Allah korusun . Bazen çok hafif bazen şiddetli bazen hiç yok. Var mı bu durumu yaşayan ya da bir önerisi olan?