Hanımlar merhaba? Sezaryen sonrası için korse alınmam istendi ama medikallerde o kadar pahalı ki karar veremedim sizin alıp memnun kaldığınız korse varmı ve medikaldeki ile Trendyol üzerinden satılan korseler arasında fark var mı bilemedim. Bu arada varis çorabı aldığınızda hangi renkte. Kahverengi olan var birde beyaz. Ben hep beyaz giyeni gördüm ama kadında bana illa kahverengi olanı satmaya çalıştı biri 300 biri 600 kararsız kaldım. Deneyimi olanlar paylaşırsa çok sevinirim şimdiden teşekkürler 🩷🫶