Gzmmgzmm canim bu doğum bizler için en çok bunu bilerek gir hiç bir zaman mükemmel bir annelik olmaz her anne mukemmeldir bunu unutma en çok moral seni güzel etklyck unutma sezeryan ben zofunlu durumda olmuş biri olarak şuan seçme şansım olsa direk onu secerdim o kadar rahatki ve çok çok güzel o anları görebilmek bel ağrısı bı ara tutulma gibi oluyor geçiyor depend çok iş goruyor bidu elbize gbi pijama çok rahat etmiştim en büyük tavsi bol bol moral ve yürüyüş ilk iki gün acı olblr elbet olcak doğum bu çünkü sonrası gittikce göreceksin hiç birşeyi yok dogumun