Merhaba arkadaşlar, 5. Haftamın sonlarına doğru kahverengi lekelenme yaşadım, sebebi ise hem kan sulandırıcı iğne vurunmam hem de sulandırıcı hap içiyor olmam, hapı kestik ve progestan iğneye başladık, yaklaşık 5 gündür çok sık idrara çıkıyorum ve halen sümük şeklinde bir şeyler gelşyor ama sarı renkte, 15 gün progestan iğneyi vurundum ve bugün itibariyle bıraktım, doktorum sadece bol su iç bir şeyin yok dedi ama ister istemez endişeleniyorum