Selam kızlar! Daha yolun çok başında beş haftalık gebeyim. Çok erken öğrendiğim için keseyi daha dün görebildik. Ama bu kadar çabuk hamile kalabileceğimi hiç düşünmüyordum ve kilo vericektim hamile kalana kadar(güya). Bi anda bu kilomda hamile kaldım ve çok rahatsızım. Gebelikte sizce diyet olur mu? Son üç haftadır sabahları aşırı aç uyanıyorum. Gebe olduğumu geçen cumartesi öğrendim. Çok iştahlıyım ama sağlıksız hiç bir şey yememeye çalışıyorum. Ayrıca karnım çok şiş sanırım hazımsızlık var. İnşallah kusmalı geçmez 😪