Deletedmom0036 ben bilinçli hamile kalmak istiyorum dedim ilk önce ultrasonla yumurtalarıma baktı sorun yok bide test yapalım dedi değerim de normal çıktı ama ben durabilir miyim gittim folik asit aldım 3 haftadır kullanıyorum birde üzerine incir kürü ne bileyim bu ay çok hevesim Yok ama uğraşıyorum eşine de keçiboynuzu ya da pekmezini içir sperm üretir iyi olur 👌🏻 ben bide ona başlatacağım bakalım..
Rabbim neylerse güzel eyler herşeyin hayırlısı 💝