Kızlar 17+1 deyim bugün 3-4 kere belimin sağ tarafına bıçak saplanır gibi saniyelik ağrı oldu öyle ki istemsizce “ah” diye tepki verdirecek ağrılar. Normal mi? 15. Haftamda plasenta previa teşhisi kondu, kanamam oldu. Her şeyi ona bağlıyorum ondan mı oldu diyorum.