Hanımlar merhaba ben elendim bugün doğum yaptım fındığım 40+1 de geldi bir önce muayene amaçlı gittiğimde kalp atışlarını beğenmediler ve yatırdılar serumla düzelttiler ve bana ara ara suni sancı verdiler 24 saat sonunda başardım ve normal doğum yaptım rabbim sizinde kucağınıza almayı nasip etsin 🥰