Beyzay11 benim tercihim hep sezeryandi sezeryan oldum ama normal gelirse bebek denerim belki düşüncesindeydim ama iyiki denememisim diyorum tabikide herkesin fikri kendine ben hep normal denerim olmaz sezeryana dönerim korkusu yüzünden direk sezeryan tercih ettim ve sizin içinizden hangisi geçiyorsa onu yapın 🌸