Merhaba arkadaşlar 3 aralıkta sezeryan doğumum var . Bir senedir kayınvalidemde kalıyorum zorunlu. Allah var çok iyi baktı hakkını ödeyemem. Doğum zamanında ben sadece eşim ve kayınvalidem gelsin istiyorum ama 2 kayınım ikiside bekar ve 20 yaş üstü birde görümce tutturmuş bizde gelecez. Görümcem akşam orda kalırım diyor. Kayınlarımda sabahtan geliriz geç saatte döneriz diyor. Sinirimi bozdular neymiş o doğum heyecanını yaşamak istiyorlarmış yaaa hiç beni düşünmüyorlar demiyorlar 7/24 bebeği hep emzirmem gerekecek rahat olamicam üstüm başım dağınık. Kaynanamda diyor olsun ilk yiyenleri heyecanlılar. Yaa tamam da benim tarafımdan niye bakmıyorlar eşim gelmeyin dediği halde gelecez diye tutturmuşlar. Bu halimle şimdiden stress oldum. Yaa bilmiyorum bende mi hormonlardan kaynaklı abartıyorum🤦♀️💆♀️