Herkese merhabalar, 37 haftalık hamileyim doktoruma gün almak için gittim ama izne ayrılacakmış, 2. sezeryanımı olacağım doğum ve anestezi için gerekli kan tahlillerini istedi kan verdim pazartesi anesteziye çık ordan gün al dedi apar topar çıktı, hiçbir şey anlamadım şimdi anestezi bana ameliyathane hangi gün müsaitse rastgele bir doktora sezaryen günü mü verecek