merveabdullahates su azlığı sebebiyle 29. Haftada benim de yatılım yapıldı suyum gelmiyordu ama azalacak herhangi bir sebep bulamadılar , 34. Haftada suyum gelmişti öyle erken doğum olmuştu ama benim suyum bayağı azdı ve gelişme geriliği vardı , deveci armutu da yedim havuç suyu da içtim pek fayda etmedi, gebelik sürecinde çok su içen biri değildim şu azlığının sebebi bu mudur bilmiyorum ama çevremdekğler hep bu yüzden suçladı beni , doktor alakası olmadığını söylemişti bilmiyorum . Şimdi ikinciye hamileyim ve korkuyorum aynı süreçlerden