shrnur ben de 4 gün kala normal testle silik çizgi görmüştüm. Kan verdim pozitifti. Doktor erken döllenme demişti.
Geç döllenme olduğu gibi erken döllenme de olabiliyor, adet biter bitmez denediyseniz o tutmuştur yumurtlama gününü beklememiştir. Önceki aydan kalan yumurtalar da döllenebiliyormuş