Gencanne7 Eğer ki bir sorun yoksa normal doğum tarafıyım. Anne veya bebekte sağlık sorunu olur doğum sırasında ki şartlar sezeryanı gerektirir o zaman tabii ki anne bebeğin sağlığından önemli değil doğum şekli sezeryan olabilir ama ben normal doğum tarafıyım.