Benim kızımda aynenn bu şekildeydi 3 hafta öndeydi her şeyi 4.300 görünüyordu kilosu.Doktorum en son normal doğurman seni yıpratabilir bu kiloyla dedi,bende sezaryen istedim kabul etti.40+1de sezaryenle doğurdum ve korkutmak gibi olmasın ama tam karın içimden çıkarırken kakasını yaptı,iyi ki o kararı vermişim diyorum.Ama ben özeldeydim siz hangi hastane takiplisiniz yani özel mi devlet mi