tugcebaby1 Kızlar yarın 5+4 olucam kontrole gidicem kalp atısını görme yada bebeği görme ihtimali olurmu sizce çok heycanlıyım 🥹sizler ne zaman duydunuz gördünüz
Asi_07 tugcebaby1 daha erken kalp atışı için belki bebek bile görünmeyebilir tabi belli olmaz erken haftalarda da gören de var benim 5 haftalıkken sadece kese göründü sadece 7 haftalıkken gittiğimde bebeği ve kalp atışını gördük İnşallah güzel haberler alırsınız
gunesveguney tugcebaby1 5. Haftada sadece kese gördüm ben 6+1 de kalp atışını çok az duyabildim en neti 7 ve sonrası sanırım ☺️
Bsrfdn Doktor kalp atışını görebilir canm bende bebeğimi 5+6 da görmüştü doktor ama bana dinletemedi daha çok küçük demişti hayırlısıyla kucağına al inşallah😌
tugcebaby1 Asi_07 ilk gittiğimde geçen hafta betam 4bin 290 dı kese gözüktü şimdi bi ihtimal belki gözükür mü dedim🙈
tugcebaby1 kutaymoms salı günüde devlete gidicem o zaman 6hafta olucam tam belki görürüm shshhshs her tuşa basıyorum