gunnuraygun ben şuan 7.haftamdayım 5.hafta yaklaşık 10 gün devam eden bir kanamam oldu daha yeni bitti hatta bende ilk gördüğümde haftasonuydu benim lekelenme şeklindeydi yeni olduğu için normal olduğunu söylediler ancak bu bile tehdit olduğundan Progestan adında bir ilaç verdi doktorum. Kaldı ki siz aşırı diyorsunuz. Kanamanın miktarından rengine kadar herşey çok önemli. vakit kaybetmeden doktorunuzun olduğu acile gitmelisiniz doktor olmayabilir ama Oradaki ebeler doktorunuzla iletişime geçerler ciddi bir konu ve neticede içinizde bir can taşıyorsunuz umarım ciddi değildir geçmiş olsun