Smeyye-0 canım benden tavsiye bunu kendine yapma, evet ayaklanırsin ama ikinci belki üçüncü bebeği isteyeceksin tek sezeryanla bitmiyor, burda ssvd isteyen bir sürü anne var o normal doğum duygusunu tatmak isteyen onlar boşuna istemiyor, normal olursa onu bekle bence