Neslihant Dr mehmet alicik'e takipli olan var mi acaba? Ilk gebeligim ve ilk kez gideceğim tedirginim. Ya da önerisi olan var mi reyapta insanin halinden anlicak bi doktor☺
Gmzcngi Neslihant şiddetle tavsiye ederim mehmet beyi✋ 10 numara doktor 37 haftalık olucaz en başından beri ona gidiyorum hayırlısı ile doğumumuda o yaptırıcak inşallah🤲 Gidin kafanızda hic bir soru işareti kalmaz cook ilgili bir doktor
Bhrbhr Neslihant bende 36 yı bitirdim mehmet beye 26. Haftamda geçtim en güzel özelliği telefondan ne sorarsan anında cevap ceriyor doğumumuzda onda olacak
Neslihant Dnzonr baska bir doktora gidiyordum ilk gebeligim tecrubesiz olmama ragmen odasinda 5 dakika bile kalmiyorum hic bilgi vermiyor. O yuzden degistirdim mehmet beye. Kendiside boyle degildir umarim
Gozzdee Bende mehmet beye gidiyorum 39 +6 oldum. Çok memnunum çok ilgili herşeyi anlatıyor uzun uzun. 3 cm açılmam var iki haftadır sancı bekliyorum yarın kontrole gidicem kızlar 4 cm olmuşsa yatırırmı sizce beni ne yapmam lazım
Gozzdee Dnzonr evet 38 de çatı muayenesine aldı beni . Kendisi yapıyo. Ben bakmaz falan diye tahmin ediyodum ama adam ışığıda yakınlaştırıp o bölgene bakıyo malesef
Gozzdee Dnzonr keşke olmasa çok kötü bir his gerçekten. Yarın bide kontrolde eşimde olucak onu bile bile beklemek çok kötü bir birşey🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Gozzdee Dnzonr inşallah normal doğum bekliyoruz. Bence acımıyo benim canım çok tatlı değil dayanabiliyorum bu yüzden mi acımadı yoksa gerçekten actmıyormu bilemiyprum ama çok fazla elini sokmuyo rahat olabilirsin çok canının yancağını sanmıyorum