Kızlar merhaba bu ay değil ama diğer ay gebelik düşünüyorum ilk gebeliğimde doktorum bana vinalac folik asit vermişti aynı şekilde kızıma hamile kalmıştım şimdi hamile kalmadan 2 ay önce başlasam bir sıkıntı olur mu doktora sormadan da içmek istemiyorum ama bu folik asiti içip memnun kalanlar da var mı bunu 3 ay önce değerlerim çok düşük diye dahiliye doktoru folik asit d vitamini ve kan vermişti kan ilacını içemedim koyu kesit ve d vitamini içmiştim ama 2 aydır da içmiyorum şimdi çocuk düşünüyorum bu sefer doktorun verdiği değil de vinelac var şu an elimde kullanan memnun kalan yada gebelikten önce kullanan var mı