İyi akşamlar herkese öncelikle. Başlık tuhaf ama doktor söyledikten sonra aklımda kalmadı ismi 😬 pazar günü 40 haftalık oluyorum bugün doktor suyun sınırda dedi eğer hafta sonu gelmez ise pazartesi yatışını yapalım doğumu başlatalım ilaçlarla dedi o nasıl birşey dedim fitil dedi. Merak ettiğim o nasıl suni sancı okey ama fitil alıp doğum yapan var mı nasıl oluyor bilen aydınlatabilir mi 🥴🙏