Lilos27 Merhaba kızlar, reglime 5-7 gün arası bişi var test yapmak istedim ama ilk çizgi ortaya kayık olunca içini açtım, içerde yeşil bir ley var hemen yanındada belirgeşen bir ikinci çizgi, sizce testin kaymış olma olasılığı varmıdır?
Eldgrn Lilos27 ana sayfa sol taraftaki 3 noktaya tıklayın orada resim ekleri var resmi ekleyip çıkan linki kopyalayıp buraya yapıştırın resim gözükecektir