gamzedenizz zgeGen benim 20.ci haftadan beri var suan 32 haftlgm hala tansıyon ilaçi kullaniorrm sabah aksam takip yapıorm allahm inşallah saglkla kucagmza almayı nasip etsın bide seker var cok zorlanıorm ackcasi
zgeGen mirzamira doktoruma yazdım hastanede takip ederiz dedi tansiyonuda ben gitmek istemedim hastanede kalmak istemedim bebek hareketlerini sayıyorum şuan birde 15 üzerinde olursa giderim dedim
zgeGen gamzedenizz ama benim 37. Haftada oluşan bişey bu şuan da senin ki farklı ondan sana ilaç verilmiş