Kızlar merhaba opu sonrası reglimi oldum 10 gün önce. Şimdi 2. Reglimi bekliyorum ve doktorum tranfer hazırlığını regli olunca başlayacağını söyledi. Süreç iğneler vs nasıl bilgi verir misiniz ? İğnelerde çok zorlandım yumurta büyütmede. Transfere hazırlıktada iğneler devam ediyor mu yan etkileri oluyor mu süreçlerinizden bahseder misiniz?