6+2 yim bugün. Kesede embriyo göründü ama kalp atışını duyamadık. Sizce normal mi? Doktorum çok ümitli konuşmadı bu haftada gümbür gümbür atması lazım dedi kafam iyice karıştı. Pıhtılaşmam olmadığı halde tedbiren kan sulandırıcı iğne verdi.haftaya tekrar gidiecem. Beklemek çok zor… Benimle aynı durumu yaşayanınız var mı?