Roonniee Çok baktım ve kararsızım hafif olsun ve katlanır olsun istiyorum kabin boy mu daha mantıklı yoksa travel mi pusetli hoşuma gidiyo kullanış açısından önerdiğiniz nedir?
Eceeeeemmm Roonniee prego axis aldım ben denedim gayet güzel katlanması falan sende bi bakabilirsin o modele
plajterligi Roonniee pusetli kabin boylara bakın travel pişmanlıktır, bütçeye göre her uygunlukta araba var
tubavarlikk Roonniee kabin boy önerisi çok aldım hatta ebebeke gidip kraftın bi modeline karar vermiştim, sonra düşündüm be puseti var ne çift yönlü nede yüksek. O kadar para veriyoruz bari özellikli olsun dedim sonra joie travel sistem olanı aldım hem daha sağlam çok yönlü pusetli. Arabadan ne beklediğinize göre değişir yani
tubavarlikk Roonniee mağazaya gidince insanın kafası rahatlıyo bende napıcam ne alıcam diye kafam çok karışıktı ☺️ joeller 5bin civarı, joie de 11bine aldık bütçeye göre değerlendirebilirsin canım, travel sistemlerin de hafif ve kolay katlanır olanları var
Minikfasulyem_1 tubavarlikk joie nin hangi modelini aldınız kabin mi travel mi bende çok kararsızım araba fiyatlarıda çok pahalı yokuşlu bir yerde oturuyorum hafif olması evet çok güzel ama çokta hafif olması bana güven vermiyor niyeyse herkes travel pişmanlıktır diyor dediğiniz gibi geçen gün arabalara bakmaya gittim travel olupta hafif çok araba var bazı yorumlar gerçekten yanıltıcı olabiliyor ve insanın kafası karışıyor
Hacerg Minikfasulyem_1 ben ebebekten joie litetrax 4 bakıyordum en son içime sinen o olmuştu bir sürü özelliği de içeriyor fakat sonra baby mall mağazasına gidince oradaki görevliler ithal almak daha mantıklı olur joie ebebeğin kendi markası yani türk markası bizde de var ama önermiyoruz dedi bagi’nin indirimde olan arabasını gösterdi hala çok kararsızım 🫠
4oglanannesi Hacerg onlar bagi yi satmak istemiştir ne saçma Bi düşünce ile de yorum yapmışlar.. bence joie markasi arastirmalarima gore gayet kaliteli Bi marka bütçeniz yetiyorsa bagi alın tabi ama joie litrax dediğiniz o marka gayet güzel bence .
Minikfasulyem_1 Hacerg bende kraft kenya ve kraft tokyo arasında kaldım ikiside kullanışlı arabalar ama babymall mağazasında bagi neo 2 vardı yeni gelen bir modeli çok hoşuma gitmişti o da baya tavsiye etmişlerdi
plajterligi Hacerg bende babymall dan mamas&papas almıştım inanılmaz sağlam ama travel olarak biraz daha hafif modelleri olan diğer markaları bagi-bugaboo-cybex tercih edebilirmişim fiyat olarak artarak gidiyorlar ama parasının hakkını veren markalar
4oglanannesi Roonniee canim ebebekte joie nin litrax gibi Bi modeli var 11.900 civarı fiyatına uygun indirimde.inceledim çok beğendim.keisnlikle tavsiye ederim satıcı da onu çok önerdi…..ama ben son çocuğum diye biraz daha uygun nisey arıyordum 8 bin 400 e joie müze xl aldım.benim aldığımda gayet güzel ..bütçenize göre değerlendirin bakjn inceleyin
Hacerg 4oglanannesi ben de böyle düşünüyorum açıkçası. Yani aslında ilk çocuğum olduğu için ilerde de kullanabileceğim bir araba olsun istiyorum. Bagiyi yıllarca kullanan insanlar tanıyorum ama joie’de öyle bir yorumla karşılaşamadım. Onu uzun süre kullanan birini görsem içim rahat tercih edebilirim özellikleri çok güzel ama denk gelemedim maalesef bu yüzden tereddüt ediyorum
4oglanannesi Bugüne kadar bebek arabasi önerilerine hep luxus hummer tavsiye ediyordum ama açıkçası puseti çok havada sallanıyor kırılma olasılığı çok yüksek…..joie nin chromeye baktim bence oda kirilabikecek gibi duruyor cift yönlü ama tepede duruyor.begenmedim…..en çok beğendiğim joienin litetrax olan modeli.fiyatida alacaksanız şuan için indirimde……ama ben son çocuğum olduğu için joie muze lx qldim saha uygundu fiyatı ve gayette güzeldi. Kesinlikle gidin inceleyin internetten qlmayin.as kalsın internetten alacaktim ben iyiki almamisim
Betql Minikfasulyem_1 babymalldan kraft tokyo sipariş ettim açıkçası her zaman yanımda birisinin olcağını düşünmüyorum çift yönü kullanmak için bilekleri aşırı güçlü biri de değilim hem bebeği tutup hem de diğer yönü kullanmak için bebek koyacak yer olsa ben takıp çıkaröayı yapamam tokyonun oturma kısmındaki 360 derece dönme özelliği tercih sebebim oldu siz aldınız mı
Minikfasulyem_1 Betql aldım bende kenya modelini tercih ettim henüz elime ulaşmadı söylediğiniz sistem çok güzel ama benim eşim tokyo modelinin sorun çıkarabilceğinden şüphe etti mekanizması yüzünden o yüzden onu eledik umarım hepimiz memnun kalırız allahım kullanmayı nasip etsin bizlere 🙏🏼🤍