Minik1tirtil Şeker tehlikeli deniyor canım, mesela bebek önden gidiyorsa şekerin var demekmiş bu, ilk defa başıma böyle bir şey geldi bu ikinci gebeliğim, ilkinde suyum fazlaydı şekerim gayet normal çıktı, bu gebeliğimde de kan verdim şekerim gayet iyiydi, en son bu hafta verince sınırda çıktı, ki suyum da normal bir şey anlamadım.🤷🏻♀️