momy_95 Gebeliğim ilkinde de şeker çıkmıştı yine çıktı ilkinde 26 yaşındaydım şimdi 30 acaba diyorum ben normalde de şeker hastası mıyım. Tüm gebeliklerimde şekerim çıkıyor. Benim gibi olan var mı?
turkan403 momy_95 iki gebelikte böyle bişey olmadi bende şuan üç gebelik te doktor diyete girmemi istedi şeker yüklemesi testi istedi bende anlmadim 🤦27sne gidicem bakalim
QueenMommy momy_95 İlk gebeliğimde bendede şeker vardı doğum yaptım ondan sonra geçti şimdi yinr hamileyim daha yeni 6 haftalık sanırım bundada çıkıcak bizde gebelik şekeri var normalde olmuyor
momy_95 QueenMommy normalde olmadığını nerden biliyorsun canım takip ettirdin mi . Ben doğumdan sonra baktırmadım nasılsa geçer diye
QueenMommy momy_95 Evet doğumdan sonra 1 ay takip ettim ayrıca doktorada baktırdım sorun yok dediler gebelik şekeri geçiyor