İnşallah gönlünüzdeki nasip olsun 🙏 testlerde maalesef bekleme süresini geçirince kuruma çizgileri oluşur marka farketmeksizin ama siz tabi aynı zamanda erken test yapmışsınız eğer belirtileriniz devam ederse ilerleyen tarihlerde testi yeniden yapabilirsiniz 🌸