Crnl Kızlar 15 haftalık oldum bu zamana kadar hiç hamilelik belirtim olmadı , 4 gündür başım ağrımaya başladı sizce gebelik ile alakalı bi durum olabilir mi
Mervealya1992 Crnl bnmkı erkek evet kuzenımde erkekti ondada baş agrısı oluyordu ilk kızımfa hıc olmamıştı
Nurbl Ooo baş ağrısından neler çektim kaç serum yedim 15 haftalık şimdiye kadar çok oldu dr erkek olabilir diye tahminde bulundu bende baş ağrısı erkek bebek belirtisi diye çok duydum
Crnl Mervealya1992 Nurbl benim de acaba normal bi ağrı mı diye düşünüyorum gebeliğe mi vuruyorum anlamadım biraz daha devam edip etmeyeceğini kontrol edeceğim
CansuKarpuzcu Ay baş ağrısından neler çektim kaç serumlar magnezyum başladıktan sonra çok azaldı şükür bu arada kız bebiş ☺️