ceymus7 Günde 2 Demir hapı almama rağmen 10 kanım..ve demirler karaciğerimi yıpratıyor alt ast değerlerimi yükseltiyor
sudamlasi ceymus7 demir ilacı niye verildi ki kullansanız da yararı olmaz taşıyıcısınız. Bende taşıyıcıyım mesela doktorlar özellikle belirtiyor.
bulutunannesi33 ceymus7 hap degl hap bende ıse yaramadı bıde ck kabzlk yaptı gnde ıkı tane mınık surup ıcıyorum
Pszge Eşimde bende yüzde 20 taşıyıcıyız kan değerlerimiz normal ilaçta kullanmıyoz başka dr a mı görünsen canım