busra05_ Kızlar 14 haftalıgız dudaklarım çok catlıyo soyuyorum süreklı rahatsız oluyorum. Dudak nemlendiricisi sürsem bi sakıncası olur mu çünkü tatlı oluyolar istemsizce ınsan tadını alabılıyo gun içersinde
minikbebegim06 Bana doktorum tüm vücut için bioderma atoderm önerdi nemlendirici hamilelikte kullanabilirsin dedi bebeğe de kullanılıyor eczaneye de sordum onlar içerik daha iyi biliyor diye onlar da onayladı yüzüme sürerken dudağıma da ondan sürüyorum
Uykusuzz_koala Valla kızlar ben şey yaptım geçen e bebekte bebanthol dudak kremini aldım onu kullandım