Hayalimsinn Kızlar daha önce bebeği için gaz şikayeti ile gidip probiyotiğe başlayan oldumu yanın doktorun yazmasiyla aldık ama annelik işte insan endişe ediyo herseyde vermeye başlimmi acaba sizlerde kullanıp faydasını gören oldumu oğlum 4 aylık bu arada