Kızlar bugün rapor için hastaneye gittim. Doktor muayene etti nstye soktu. 3 tane sancım çıkmış bunları nasıl hissetmiyorsun dedi hatta. Bende bir şey yok ama bebek normal hareket ediyordu içerde. 🙄 Alttan muayene etti sonra açıklık çıkmadı. Sizin de oldu mu böyle sancı çıkması? Doğum başlarsa ve hissetmezsem diye korkuyorum hem de daha erken. Biraz korkuttular. 😅